sobota, 15 marca 2014

Nabór, nabór, nabór!!!

Posty pojawiły się rzadko dlatego razem z Naty postanowiłyśmy otworzyć nabór na naszego bloga. Chcemy aby ten blog tętnił życiem tak jak dawniej. Przyjmiemy ok.2 osoby więc szanse są duże. 
Pewnie zastanawiacie się co trzeba zrobić. Otóż nie jest to nic trudnego. 
Wystarczy napisać: 
-Swoje imię .
-Skąd bierzesz informację ?
-Jak chciałbyś się podpisywać na blogu ? (najlepiej imię postaci z Violetty) 
-Dlaczego to ciebie mamy wybrać ?
- Napisz coś o sobie. 

Wymagane jest: 
-Posiadanie swojego konta na blogerze 
-Ukończone 12 lat. 

Swoje zgłoszenia wysyłajcie na adres: tubisiojednorozce@gmail.com 
lub w komentarzu. 
Czas jest nieograniczony. Po prostu jak zgłosi się odpowiednia ilość osób to zostaną ogłoszone wyniki. 

ZGŁASZAJCIE SIĘ!


5 komentarzy:

  1. A co dokładnie te osoby musiałyby robić na waszym blogu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to samo co my czyli dodawały posty itd. /Cami

      Usuń
  2. 1. Zuza
    2. Z Twittera i innych stron
    3. /Alba ;***
    4. Posiadam kilka blogów i dodaje systematycznie posty ..
    5. Jestem Jestem Zuza, ale rodzina mówi na mnie Tini. Tinistka, Leonistka, Leonetta forever. Uwielbiam, wręcz ubóstwiam ubierać się jak Tini. Kocham robić zdjęcia... Nie wiem co jeszcze o sobie napisać... Uwielbiam następujące piosenki: Nuestro Camino, Podemos, Esto no puede terminar, Ven Con Nosotros, Soy mi mejor momento, Libre Soy, Entre dos mundos, Voy por ti... Si es por amor Algo se enciende Euphoria (Euforia po angielsku) Ahi estare Długo by tu jeszcze wymieniać... Uwielbiam pływać, zapraszać koleżanki na Sylwestra i ... ŚPIEWAĆ i TAŃCZYĆ. Gram na gitarze. Nienawidzę uczyć się i czytać lektur .. Tyle ingormacji powinni wystarczyć
    6. Posiadam konto na Bloggerze
    7. Mam ukończone 12 lat ..

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do siebie na rozdział.

    Pozdrawiam.
    Tyna : **

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Sara
    2. Z twittera,fb, i innych portali
    3. AlbaiFacu♥
    4. dLACZEGO MNIE PONIEWAŻ UWIELBIAM SERIAL VIOLETTA I ZAWSZE PRZYKŁADAM SIĘ DO PRACY , wiem że chcecie żebym się rozpisała , moge sie rozpisac , ale wole napsiać cała prawde a nie kłamać jak inni , uwielbiam ten seriali jak mnie wybieżecie ni ebędziecie żałować ♥♥ To na tyle , jesli mnie wybieżecie będę bardzo wdzięczna ♥
    5. Posiadam konto na bloggerze ♥
    7. Mam 14 lat ♥

    OdpowiedzUsuń