niedziela, 11 maja 2014

Violetta 3!

Praca nad nowy sezonem serialu jest już oficjalnie rozpoczęta, a aktorzy i reszta pracująca nad serialem chwali się tym na twitterze!
 Na pewno każdy z nas jest ciekawy co nowego będzie działo się w nowym sezonie serialu. 





Do tej pory wiedzieliśmy tylko o tym kto będzie grał w nowym sezonie, a teraz mamy jeszcze zdjęcia i tweety! 

| Kiedy dowiedzieliśmy się oficjalnie o trzecim sezonie, mówiono że, Lary w nim nie będzie. Nie jestem pewna, ale jest to chyba błędna informacja, ponieważ na jednym ze zdjęć do trzeciego sezonu jest Valeria, aktorka grająca Larę. |

Pierwszą osobą, która poinformowała nas o trzecim sezonie jest Sergio Mejia:

" Hoy photo shoot de publicidad V3....why so early?! 😴😴😴😞😞😞 "
tłumaczenie: Dziś sesja zdjęciowa reklamowa V3... dlaczego tak wcześnie?!

Poinformował nas także oficjalny Fan Club z Włoch:

" Hoy se hizo un photoshoot para con varios integrantes del elenco. Entre ellos Martina, Lodo, Mechi, Jorge y Diego ;) "
tłumaczenie: Dziś była sesja zdjęciowa do #Violetta3 z kilkoma członkami obsady. Wśród nich Martina, Lodo, Mechi, Jorge i Diego ;)

W czasie sesji zdjęciowej napisał do nas także Diego, a Martina odpisała mu!

" Photo Shooting Violetta 3 "
tłumaczenie: Sesja zdjęciowa Violetta 3

" @diegomcea hola estoy al lado tuyo tk ja"
tłumaczenie: Cześć stoję koło ciebie

Sergio zorganizował dla fanów małą zagadkę, Kto jest na tym zdjęciu?
Po chwili podał odpowiedź! To Facu, serialowy Maxi.


I znów dodał zagadkę dla nas: 
To Cande, serialowa Camila.


Joaquin (serialowy Mati) dodał zdjęcie swojej postaci!
 I dopisał: " Mati! "

Dodał on też inne zdjęcia i wpisy, oto one:

" A preparar las escenas para mañana, son muchas y divertidas!
tłumaczenie: Przygotowanie scen na jutro, jest ich wiele i są zabawne! #JadeyMati #Violetta3

i jego ostatni wpis:

" Grabando en exteriores! El furor de ! "
tłumaczenie: Nagrywanie na zewnątrz. Wściekłość #Violetta! 

I na koniec, jeden z reżyserów napisał coś, co fani kojarzą z serialowymi parami:

" En todos tienen lo q merecen. ;-) "
tłumaczenie: W #Violetta3 każdy dostanie to, na co zasłużył. ;-)

Jedna z fanek napisała do niego:
" @sepatta ojala que: Angie y German, Leon y Violetta, Maxi y Naty, Ramallo y Olga, Marcos y Francesca, Terminen juntos <3 "
tłumaczenie: Mam nadzieję, że Angie i German, Leon i Violetta, Maxi i Naty, Ramallo i Olga, Marco i Francesca będą razem <3
A on odpisał jej:
Tak, w 80 %

Jestem ciekawa kto z nich nie będzie razem. :D

A teraz zdjęcia:

/Naty :3

5 komentarzy:

  1. Super zdjęcia! <3
    Najbardziej podoba mi się focia Ludmiły *-*
    Taka śliczna jest ;*
    Czekam na rozdział! <3
    A i przepraszam za brak komentarzy z mojej strony, ale nie miałam kompa -.-
    Teraz będę regularnie czytać i komentować! <3
    A przy okazji zapraszam do siebie na nowy rozdział:
    http://calkiem-inna-historia.blogspot.com/
    Mam nadzieję, że po przeczytaniu zostawisz komentarz! <3

    xoxo Karooo

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście nie oglądam Violetty, ale wiem, że moja przyjaciółka bardzo lubi ten serial.

    Zapraszam, jeśli Ci się spdoba zaobserwuj lub skomentuj.
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już chce Violetta 3!!!! :D
    Oby Naxi było <333
    Boskie zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  4. http://www.lodovicaworldtour.com/
    Głosujecie? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post
    obs=obs? zacznij, a na pewno się odwdzięczę :)
    http://dreamsstation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń