środa, 23 kwietnia 2014

Hola amigos !!



,,Gdy otwieram swój pamiętnik czuję, jakby cały świat zamarł, a mój pokój zamienia się w świat Violetty.'' - Zuza Stoessel

Tak, to moje słowa. Jestę poetką. Niektórzy z mojej szkoły myślą, że jestem szalona. I TO JAK !! Kocham pisać !!  Zależy oczywiście od was czy będziecie komentować bo jak nie to się stąd usunę.

,,Zanim włączę Violettę, czuję jak cała Ziemia skupiła się na jednym - oglądaniu ze mną'' = Zuza Stoessel

,,Czasami mam wrażenie, że nikt mnie nie słucha, choć mówię po 20 razy o jednej rzeczy.''-Zuza Stoessel.

3 komentarze:

  1. Hej Zuza (mogę tak pisać?)
    Mam podobnie jak oglądam Violettę ;D
    Bycie SZALONYM jest świetne, dobrze to wiem bo na mnie mówią, że jestem pozytywnie rąbnięta :D :D :P To nawet podobnie
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przeszkadza mi to. <33 Będziesz komentować moje posty ?? PROSZĘ !!!! Nikt nie komentuje, a mnie to załamuje.

      Usuń
    2. Oczywiście, że będę :D

      Usuń