środa, 23 kwietnia 2014

Trochę o ... Lodovice Comello




Co wiem o Lodovice Comello ??

Lodovica Comello urodziła się 13 kwietnia 1990 w San Daniele del Friuli we Włoszech. Piosenkarka, tancerka i aktorka, od czasu, kiedy była bardzo młoda, zaczęła rozpoczynać swoje pasje: muzykę, studiując śpiew, taniec i gitarze. W 2009 roku rozpoczął studia na MAS, Muzyka, Sztuka i Show udział w "Akademii Muzycznej". W latach 2009 i 2011 roku dołączyła do obsady "Il mondo di Patty, il piu bello" Musical Laura Esquivel z obsady i "Antonella w Koncercie" z Brendą Asnicar jako chórzystka. Jej życie całkowicie zmienił casting wiosną 2011 roku z Disney w celu uzyskania rolę w serialu "Violetta": Lodovica odegrała charakter Francesci w serialu"Violetta", a jej sukces stał się globalny w krótkim czasie.

Gdzie mogę znaleźć Lodo ??

Szczególniej o Lodovice ??  WŁAŚNIE TUTAJ
Imię i Nazwisko: Lodovica Comello
Pseudonim: Lodo
Data i miejsce urodzenia: 13 kwietnia 1990 San Daniele del Friuli
Pochodzenie: Włochy
Instrument: Gitara
Zawód: Aktorka, piosenkarka, tancerka
Aktywność: od 2009
Albumy: Universo


ŚCIEŻKI DŹWIĘKOWE VIOLETTA Z LODOVICĄ 
2012:
Album VIOLETTA
Algo suena en mi -  z: Facundo Gambande & Candelaria Molfese
Juntos somos mas - z: Mercedes Lambre, Facundo Gambande, Alba Rico , Jorge Blanco & Candelaria Molfese     tłum. Razem możemy więcej
Junto a ti - z: Martina Stoessel          tłum. Z tobą
Veo veo - z: Martina Stoessel i Candelaria Molfese          tłum. Widzę, widzę
Ven y canta - z obsadą          tłum. Przyjdź i zaśpiewaj
Ti credo - Solowa wersja Te creo          tłum. Wierzę, że*
  
Album CANTAR ES LO QUE SOY
Ser mejor - z: obsadą           tłum. Być lepszym
Tienes el talento - z: obsadą          tłum. Mają talent*
2013:
Album HOY SOMOS MAS
Codigo amistad - z: Martina Stoessel i Candelaria Molfese          tłum. Kod przyjaźni
Euforia - z: obsadą         tłum. Euforia
Alcancemos las estrellas - z: Martina Stoessel, Candelaria Molfese, Alba Rico i Mercedes Lambre          tłum. Sięgnąć gwiazd
On beat - z: obsadą  tłum. W rytmie**
Algo se enciende - z: obsadą          tłum. Coś się rozpala**

Jak mogę skontaktować się z Lodo ??

Lodovica posiada e - mail, na którym przyjmuje maile od fanów. Ja już napisałam i dostałam odpowiedź.

Mail: magament@lodovicacomello.com

Piszcie bo się opłaca !!

 SOLOWE PIOSENKI LODO:
1. Otro dia mas - tłum.  Kolejny dzień
2. Solo musica - Tylko muzyka
3. Para siempre - Na zawsze  

4. Universo - wszechświat
5. La cosa mas linda - Najsłodsza rzecz
6. Una nueva estrella - Nowa gwiazda

7. I only want to be with you - Ja tylko chcę być z tobą

-----------------------------
Mam nadzieję że dowiedzieliście się o Lodo trochę więcej.
* - Mój hiszpański nie jest perfekcyjny, a tłumacz nie pomógł
** - Mój hiszpański tak mi podpowiada O.o

2 komentarze:

  1. Lodo jest cudowna <3333
    Ma prawdziwy talent :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nio wiem ... KOCHAM LODO !! Niedługo pojawi się o Cande i Albie.

      Usuń