wtorek, 21 stycznia 2014

Choroba Lodo i zgubiona walizka Ruggero!


Zauważyliście, że ostatnio obsada Violetty ma pecha? Najpierw Tini upada w piosence "On Beat" w Paryżu, potem Jorge traci swój głos, Diego zaliczył małą wpadkę w piosence "Ser Mejor" podczas występu w Paryżu (nie pisaliśmy o tym) a teraz jeszcze to! Wczoraj Ruggero zgubił walizkę z ciuchami, a dzisiaj Lodovica na swoim Twitterze i Facebook'u poinformowała fanów, że nie wystąpi w Neapolu z powodu grypy. 




Lodovica


Dzisiaj Lodo, ogłosiła na portalach społecznościowych, że nie wystąpi w Neapolu, z powodu grypy.

Tłumaczenie: "Ludzie! Niestety nie będę dzisiaj obecna na koncercie w Neapolu. Mam grypę ;( ale wkrótce powrócę!!"

Złożyła ona także życzenia fanom:

Tłumaczenie: "Miłej zabawy, tańczcie i śpiewajcie głośno dla mnie!! :)"

Lodo jest pewnie smutna, że nie wystąpi w Neapolu, bo Włochy to jej rodzinny kraj i na pewno jej na tym zależało. Ale choroba, to choroba. No szkoda... Życzmy Lodo szybkiego powrotu do zdrowia i miejmy nadzieję, że na następnym koncercie wystąpi!


Ruggero

Ruggero dał znać swoim fanom na Twitterze, o całej tej sprawie:

Tłumaczenie: "Straciłem walizkę ze wszystkimi swoimi butami !!! :S :( #Zrozpaczony

Mam nadzieję, że walizka się zgubiła, a nie jakaś fanka/ fan ją sobie zabrali i że szybko się odnajdzie. Gdybym ja zgubiła swoje buty, to bym była mega zła! Życzmy Ruggero szczęścia!

+
Ostatnio na blogu nie mamy komentarzy! Dlaczego? :c Dziennie mamy ponad 100 wyświetleń, a komentarzy zero!! A więc,  postanowiłam was do tego zachęcić. :D Dawno nie było tego na naszym blogu, a więc: Rozdam kolaż każdemu kto skomentuje! NAPISZCIE Z KIM!

/Naty ;3








5 komentarzy:

  1. O Matko, dziewczyny tak bardzo Was przepraszam, że nie komentuję, ale cały czas biegam z bloga na bloga i coś czytam i czasem zapominam skomentować jakiegoś posta, ale to przez roztargnienie
    Wiedzcie, że czytam Wasz każdy post i szczerze to nawet przyznam, że co zrobię sobie przerwę w czytaniu to lecę na Waszego bloga i sprawdzam czy nie ma czegoś nowego
    Jeszcze raz bardzo, bardzo, bardzo przepraszam i jeśli chcecie to skomentuję każdy post z tego miesiąca
    Nie pisze dlatego, że chce kolaż, nawet tak nie myślcie, ale z powodu, że naprawdę jest mi strasznie głupio za zero komentarzy z mojej strony
    Błagam nie gniewajcie się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne nie ma sprawy :D Gdy przyjdzie Naty to ci zrobi kolaż <3 /Cami

      Usuń
    2. A z kim chcesz kolaż? =) /Naty ;3

      Usuń
    3. To ja zrobię z Cami. :D /Naty ;3

      Usuń