piątek, 31 stycznia 2014

Niespodzianka Clary!

Na początek taki mały wstęp, nie na temat, ale ode mnie. Więc, najpierw chcę was przeprosić, znowu ( :D) , ale posty mojego autorstwa będą się pojawiały ok. 1-3 razy w tygodniu, bo moje oceny nie są jakieś takie zadowalające, bo same dwójki i muszę się uczyć, a dużo tego jest. Przychodzę do domu po 15.00, jem obiad, odrabiam lekcje, oglądam Violettę i się uczę, a potem jest już po 20.00. Więc czasu brak, a szczególnie teraz, jak ciemno się robi bardzo szybko, brak kontaktów z cywilizacją itp. :D I jestem też bardzo szczęśliwa! Nasz blog bierze udział w konkursie na bloga roku 2013, a jest to wasza zasługa i Cami, która pisała cały czas te posty, kiedy ja zapomniałam o blogu i to dzięki niej on nadal istnieje. Dziękuję. ♥  A jak się dowiedziałam o głosowaniu, mam taki zaciesz i wciąż nie mogę w to uwierzyć. Nawet nie miałyśmy pojęcia, o tym, że ten blog, aż tak daleko zajdzie i że będzie tyle wspaniałych czytelników. Kochamy was. :* Miało być krótko, ale nie wyszło. No to wróćmy do tematu.




Dzisiaj na swoim twitterze Clara, napisała o niespodziance dla fanów, którą przedstawi nam w swoje urodziny.

tłumaczenie: "W niedzielę 2 lutego (pojutrze) są moje urodziny!! Bądźcie czujni, ponieważ mam niespodziankę dla was ♥♥♥"

Cieszycie się? Ja tak, nawet nie wiem co to może być! 
 /Naty ;3

1 komentarz:

  1. Na początek dodam, że z całego serca wam gratuluję :D
    A co do posta to ciekawość mnie zżera jaką Clara ma niespodziankę xD

    OdpowiedzUsuń