czwartek, 30 stycznia 2014

Trzej muszkieterowie.

Tytuł posta pewnie wam nic nie mówi. Już wszystko tłumaczę. Wczoraj kupiłam kolejny numer magazynu "Violetta" i postanowiłam podzielić się z wami paroma wywiadami. Na początek będzie nasze trio czyli: Jorge, Xabiani i Diego. 
Mam nadzieje że wam się spodoba. 

Jorge, Diego i Xabiani: postanowiliśmy namówić ich na zwierzenia. Zobaczymy, ile nam zdradzą, a zapytamy także o dziewczyny...

Redakcja: Czego byś nigdy nie zrobił?
Jorge: Nie hodowałbym w domu węza.
Diego: nigdy nie próbowałbym jeść owadów! W niektórych krajach to robią, ale ja nie wziąłbym tego do ust. 
Xabiani: nigdy nie wyszedłbym z rozładowaną baterią w odtwarzaczu mp3! Uwielbiam słuchać muzyki w biegu. Błądzę wtedy myślami gdzieś daleko i czuję, jak opada ze mnie zdenerwowanie i stres.

R: Twoje pierwsze kłamstwo?
J: Miałem 11 lat i skłamałem, nie przyznając się do złego stopnia w szkole. 
D: Powiedziałem, że dobrze poszedł mi sprawdzian, co nie było prawdą.
X: A ja udawałem chorego, żeby nie iść do szkoły. 

R: Pamiętasz, z jakiego powodu wpadłeś w tarapaty?
J: Jestem roztargniony! Zdarza się,że zapominam o spotkaniach czy urodzinach. To nic dobrego i pracuję nad tym.
D: Jestem szczery i prawdomówny! Nie ukrywam tego, co myślę. Ale często przesadzam i inni się na mnie obrażają. 
X: Staram się nie wpadać w kłopoty! Jestem spokojnym człowiekiem, zazwyczaj nie przekraczam granic.

R: Co robisz, gdy chcesz być romantyczny? 
J: Przygotowuję niespodziankę i daję kwiaty. Może jestem trochę staroświecki, ale kiedy chcę zrobić wrażenie na dziewczynie, w której jestem zakochany, staję się tradycjonalistą. a, i jeszcze gotuję. Wymyślam menu i sam się wszystkim zajmuję. 
D: Dziewczynę swoich marzeń zaskoczyłbym kuchnią. Dobrze gotuję i dbam o ładną prezentację dań. Krótko mówiąc jestem perfekcjonistą. 
X: Zawsze mówię prosto z serca, nie boję się okazywać uczuć-jeśli jestem zakochany. Dobrze wychodzi mi też improwizacja! Myślę, że dziewczynę warto zaskakiwać!. 

I to już koniec wywiadu z chłopakami. Z którym chciałybyście się umówić? Ja zdecydowanie z Jorge <3 /Cami 

1 komentarz:

  1. Żółwik, ja też wczoraj kupiłam :D
    Ogólnie uważam, że wywiad wyszedł cudnie <3

    OdpowiedzUsuń