sobota, 16 listopada 2013

Czy Jorge ma dziecko?

Na wielu portalach pojawiają się zdjęcia Jorge Blanco z małym dzieckiem. Czy jest to jego dziecko? dla wszystkich fanek Jorge. To jest tylko jego chrześniak! 
Już nie raz spotkałam się z odpowiedziami typu:
-Tak to jego dziecko.
albo
-Jorge ma nieślubnego syna. 
To nie jest prawda!


Jorge dodaje bardzo dużo zdjęć ze swoim chrześniakiem. Także każdą wolną chwilę spędza by się nim opiekować albo bawić się z nim. Macie tutaj parę zdjęć: 









Widać że i Jorge i Raphit świetnie się razem bawią. /Cami

45 komentarzy:

  1. Tak słodko wyglądają <3
    I wiedziałam, że to jego chrześniak ;) Ale fajnie, że to napisałaś, bo inni nadal mogliby żyć w błędzie :P
    I masz błąd w tytule "Czy Jorge mam dziecko"
    Dzięki za nominację :*
    http://elblogderebeka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak leon się dostał do studia21 ! tutaj natka

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja też <3

      Usuń
    2. Natalie Blanco15 marca 2014 07:14

      Ja kocham Leona bardziej niż wy wszystkie razem wzięte, no to mój kuzyn

      Usuń
    3. Hahaha lol właśnie nie nawidzę takich ludzi jak ty kłamiesz i myślisz że jesteś naj lepsza i wszyscy ci zazdroszczą jak napiszesz że to jest twój kuzyn

      Usuń
    4. chciałabym go poznać ciekawy czy taki słodki jak na zdjęciach

      Usuń
    5. taa. gdybyś była jego kuzynką to bys pisała po hiszpansku -,-

      Usuń
  3. JEZU LEONEK <333 piękny

    OdpowiedzUsuń
  4. <33333 słodziak <333 kocham go <333

    OdpowiedzUsuń
  5. ale słodki!!! tak jak jego chrzestny!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham Leona a jak ma na imię jego żona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On niem żony

      Usuń
    2. On nie ma żony tylko dziewczynę i ma ona na imię Stephie :-)

      Usuń
    3. jest z nią od 7 lat i ma na imię Stephie i nie jest jego żoną tylko nażyczoną :<

      Usuń
    4. i tak może być z Martiną bo oni do siebie pasują niech ją żuci <33

      Usuń
    5. DOBRA RADA DLA JORGENA rzuć Stephie i wruć do martiny<33

      Usuń
  7. Kocham Leona ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Gorge jest słodki

    OdpowiedzUsuń
  10. odwalcie się od mojego chłopaka Leona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wymyślaj sobie za dużo,, okey?

      Usuń
    2. on kurde nie mówi po polsku "Nie wymyślaj sobie za dużo" i nie nazywa się Leon

      Usuń
  11. leon kocham cię

    OdpowiedzUsuń
  12. Jorge Loffciam Cięę <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jorge Blanco się nazywa,a León to jego aktorskie imie

    OdpowiedzUsuń
  14. My to wiemy. I tak go kochamy <3

    OdpowiedzUsuń
  15. tak ja go też kocham ale nie kłamie że to mój kuzyn czy brat ale zato mam wujka projektanta mody nazywa się darien mynarski !

    OdpowiedzUsuń
  16. jorge blanco to mój chłopak mercedes lambre :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiele ludzi mówi o Jorge-m,Leon. Czytałam chyba na 10 blogach, że wszyscy piszą o nim Leon, wydaje mi sie, że to nie zbyt fajne. Dajmy na to, do Martiny wołają Violetta i może i to nawet super, bo w końcu tytuł serialu to Violetta, ale ja bym jednak wolała być, w jej przypadku nazywana Martiną. W końcu to jej imię i powinna być częściej nazywana po prostu Martiną. Diego Dominguez w serialu ma na imię Diego i to dobrze bo mówią na niego Diego, czyli po imieniu. Gdybym miała wystąpić w jakimkolwiek serialu chciałabym mieć na imię tak jak mam na prawdę.
    Ale spoko. Też go kocham. ♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że Jorge nie chodzi z Martiną Stoessel. Może za 3 lata będą razem. Potem może Martina będzie z nim miała dziecko lub dzieci! Jorge bądź z Martiną!;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja kocham leona

    OdpowiedzUsuń
  20. Jorge Blanco powinien być z Martiną w życiu codziennym. Wyglądają razem świetnie. Ta jego dziewczyna, czy narzyczona urodą nie olśniewa, nie wiem co taki przystojniak jak on widzi w niej. Uwielbiam go jako Leona w serialu, bo jako jego samego go nie znam. Dzisiaj, podczas ostatniego sezonu Viol płakałam. Wzruszyłam się, co jest w stanie zrobić dla swojej miłości - Violetty! Oby było jak najwięcej sezonów. Będzie mi, wam, nam - V-lovers strasznie, strasznie smutno i przykro. VIOLETTA <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem wielka fanką Jorge ale nie piszę że jestem jego dziewczyną czy takie podobne weźcie tak nie piszcie dziewczyny bo nikt nie uwieży.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam wszędzie w moim pokoju plakaty z Jorge Blanco! NIE LEONEM!

    OdpowiedzUsuń
  23. Też bym chciała tak jak oni wszyscy stac na scenie i byc kimś więcej c: mają ogromny talent!! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. słodkiegio tiene chreśniaka<3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale to słodkie że jorge się nim zajmuję O:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawe czy ma Facebooka

    OdpowiedzUsuń
  27. może i dziewczyna Jorge nie jest piękna, ale uroda nie jest najważniejsza. Liczy się wnętrze i dlatego on ją kocha. Liczy się charakter :) chociaż nie zaprzeczę, że kibicuję Jortini hehe :P

    OdpowiedzUsuń