czwartek, 21 listopada 2013

Diego Dominguez-"Kręcą mnie szalone dziewczyny."

Dzisiaj kupiłam FanClub i znalazłam tam krótki reportaż o Diego. To nie pierwszy raz gdy gazeta pisze coś o naszych gwiazdach. Mogliśmy już czytać o Martinie, Jorge i Pablo. Postanowiłam że pokaże wam co tym razem pisze gazeta. 

Diego Dominguez wyznaje: "Kręcą mnie szalony dziewczyny"

Co zrobić by wpaść w oko temu przystojniakowi?
W serialu "Violetta" Diego Dominguez Llort (22l.) pojawił się dopiero niedawno. W mig zdobył grono wiernych fanek, choć postać, którą gra, nie należy do najbardziej sympatycznych. "Chłopak od razu zakochuje się w Violettcie, ale woli knuć, niż jej o tym powiedzieć. Ja teki nie jestem. Cenię sobie szczerość", wyznaje aktor. Pewnie dlatego zwraca uwagę dziewczyn, które nikogo nie udają. Mają wady, ale się ich nie wstydzą. Po prostu akceptują siebie. "Na ogół są też radośniejsze, bardziej zakręcone. Uwielbiam osoby, które mają tysiące zwariowanych pomysłów na minutę. Z nimi nie można się nudzić", tłumaczy Diego. Aktor wpadł w oko dziewczynom, z którymi spotyka się na planie serialu "Violetta". Clara Alonso (23 l.) spędza z nim każdą wolną chwilę, a Mercedes Lambre (21 l.) uważa ze największego przystojniaka, jakiego zna. A co on sądzi o kumpelach z planu? "Martina Stoessel świetnie całuje", twierdzi. "Mercedes bez przerwy się z czegoś śmieje, a najlepiej rozmawia mi się z Clarą", dodaje. Co nie oznacza, że fanki są na przegranej pozycji. "Wszystkie fajne dziewczyny mają u mnie szanse!" mówi. 

"Moje fanki są najlepsze na świecie"- Diego Dominguez


Lubicie Diego ale jako postać w serialu? Ja przyznam się szczerze że nie za bardzo. Niech każda jego fanka napisze komentarz. Zobaczymy ile was jest. A na dokładkę dodam parę zdjęć Diego. /Cami







39 komentarzy:

  1. aaa... mój Dieguś <33
    haha "Mercedes bez przerwy się z czegoś śmieje" :D
    dobre :D
    Słodko - "Martina Stoessel świetnie całuje" *.*

    fajnie, że wstawiłyście ten wywiad <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Diego jest super

    OdpowiedzUsuń
  3. boże ja go kocchhhaaaaammmmmmmmmmmmm <3333333333

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zgadzam się... MÓJ DIEGUŚ <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dieguś <333333
    Jak ja go uwielbiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. DIEGOOO!!!!!! <3 WSZYSCY TYLKO LEONETTA I LEONETTA , WRESZCIE KOGOS ZNALAZŁAM KTO JEST ZA DIEGOLETTĄ!!!!!!!!! DIEGOLETTA , DIEGO DIEGO KOCHAM GO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram ! Kocham Diegolettę !!!!!!!!!!!!!!!! <3 ! Diego kocham cie !

      Usuń
    2. NO wreszcie ktoś!!!!!!!!!!!
      Wszyscy to samo , a nie widzą że Viola jest szcęśliwa z Diegiem.On sięzmieni , pokocha ją.ZOBACZCie jak viola jest z leonem to o niczym innym nie gadają jak o problemach!!! A leon spełnia się przy LArze , te pare teżlubie

      Usuń
  7. Diego kocham cie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Dieguś jest tylko i wyłacznie moj bylam na bardzo duzo koncertach latwo mi sie z nim gadalo bo jestem hiszpanka i pocalowalam go blisko ust!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dieguś jest tylko i wyłacznie moj pocalowalam go blisko ust... A nawet w usta!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Diegoo <3 <3 ;* ;*
    Jest świetny :* <3 !

    OdpowiedzUsuń
  11. Dieguś :* kocham go słodziak <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Diego ! <3 wprost kocham ! to mój najlepszy aktor z serialu ! <3 Mam nadzieje że mu się powiedzie w ,,związku'' z Clarą słyszałam ale nie wiem czy to prawda że Clara jest w ciąży ( nwm czy z diego ) Ale nie wiem czy to prawda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Diego jest głupi :-/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja go od początku kochałam a moje przyjaciólłki mówiły że jest głupi i brzydki a jest cudny <3 koffamm go nad życie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. On jest cudowny <3333
    Moje największe marzenie to zrobic sb z nim zdjęcie hahaha
    ale to się raczej nie spełni :'(

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham gooo! Mój mąż <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie może być diegoletty, bo Diego jest mój hehe

    OdpowiedzUsuń
  18. I love diego <3 is only mine!

    OdpowiedzUsuń
  19. kocham Diego <3

    OdpowiedzUsuń
  20. kocham tego wariata <3 seksowny jesteś Diego po prostu zajebisty<3

    OdpowiedzUsuń
  21. kocham tego przystojniaka jest zajebisty i seksi<3

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham Diega! Jest mega przystojny

    OdpowiedzUsuń
  23. Ohoho nie mam slow zeby okreslic tego przystojniaka ;** jest po prostu zajebisty! I seksowny na maksa . Jaram sie nim *.* . Po prostu ujme ze sie w nim zakochalam ♥♥ jest najpiekniejszy na swiecie i taki slodziutki! A te jego magiczne oczka i kiedy sie usmiecha normalnie odplywam ;** kocham go calym moim serduszkiem !! <333 . Chce zeby Diegus byl z Viola pasuja do siebie przy nim Viola czuje sie bezpieczna a wgl oni tak razem slodko wygladaja ze wymiekam :*** . Ciesze sie ze choc tutaj pare kolezanek jest za Diegoo a nie ciagle ta Leonetta i Leonetta pozygac sie mozna.. -.-' . Pozdrawiam wszystkie Diegoletty;* . Diegoletta Forever ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  24. on jest super kocham

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja tam wole żeby była Diecesca <3 (sezon 3) Oooooo...Dieguśśśś kocham go! Może i wczeeśniej był dosyc wredny ale teraz zakocha sie w fran( z wzajemnościa) i sie zmieni <3

    OdpowiedzUsuń