poniedziałek, 25 listopada 2013

Już po TwitCamie.

Wczoraj o 20.00 Martina Stoessel zrobiła Liva. Kilka postów wcześniej dodałam zdjęcia które udało mi się zrobić klik.
Twitcam trwał 44.06. Szczerze mi się podobało. 
Martina powiedziała że cieszy się bo w Polsce jest wiele Tinistas i postara się przyjechać w 2014
Super!!! Ogólnie powiedziała też że nie ma ask'a więc wszystkie te konta są po prostu fałszywe. 

Śpiewała też piosenki takie jak: Soy mi mejor momento, Libre soy, Como Quieres, Nuestro Camino, Esto no Puede Terminar i The Climb- piosenkę Miley Cyrus. Nie zabrakło też zaśpiewanych przez nią urywków piosenek z Hannah Montana Move który w tej chwili oglądała. 
Była mowa także o 3 sezonie. 
Jeśli ktoś nie oglądał to dodaję wam w całości już TwitCama. 


Mi bardzo się podobał TwitCam. Mam nadzieje że będzie ich wiele. /Cami





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz