niedziela, 29 grudnia 2013

Martina na okładce magazynu GRAZIA.

Ostatnio Tini pojawiła się na okładce popularnego magazynu GRAZIA. Numer ten będzie dostępny we Włoszech od 2 stycznia 2014 roku. Ubrania w których wstąpiła Tini są od Benito Fernandeza, projektanta z którym Martina od długiego już czasu współpracuje. 
W tym numerze magazynu, pojawił się też wywiad z Tini.
A wywiad przeprowadziła Anna Santini.



Jej tato Alejandro powiedział o niej:
Uwielbia słuchać piosenek Lady Gagi.


Martina, wydaje się, że moda nie odpowiada ci?
To jest zabawa, z którą eksperymentowałam, zaraz po skończeniu 3 roku życia.

Czy w twojej szafie znajduje się coś, czego nie założyłaby Violetta?
Dziesiątki butów na platformach i koturnach. Mój styl jest bardziej rockowy, bardziej silniejszy. Dla wielu osób jest zbyt oryginalny.

To prawda, że nie chcesz być porównywana do Violetty, bo uważasz że jedyne co je łączy to muzyka?
W porównaniu do niej, ja potrafię się zamknąć przed swoim ojcem. Wiem czego chcę od życia i jestem trochę bardziej stanowcza.

Jak traktują cię przyjaciele, wiedząc że jesteś porównywana do Violetty?
Dla nich zawsze będę Tini, nie Violettą. Oni widzą pomiędzy nami różnice i cenią mnie.

Czy spotkałaś kiedyś kogoś takiego ja Ludmila?
Raczej nie, ale gdybym spotkała, dałabym sobie radę.

Gdybyś naprawdę spotkała takich chłopaków jak Diego i Leon, to którego byś wybrała?
Oboje są przystojni, ale gdybym miała wybierać, to na pewno Leon, bo on jest bardziej wiarygodny.
 /Naty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz