poniedziałek, 9 grudnia 2013

Stoessel vs Bieber.

Jak pewnie każdy wie Martina Stoessel jest fanką Justina Bieber. Przyznała to już w niejednym z wywiadów. Jednak jeden filmik wywołał wielką aferę. Na filmiku który został umieszczony na Yt widzimy jak Tini tańczy do piosenki Justina. Wszyscy fani Jusa rzucili się na Martinę z pretensjami. 
Przecież Tini się tylko wygłupia i wątpię że chciałaby wyśmiewać swojego idola. 
Oto macie komentarze ( jeden negatywny, drugi pozytywny) które zostały dodane pod filmikiem. 

-To teraz dopiero będzie afera! Nie jestem Beliebers, ale już wkurwia mnie ta s*ka rządzi się jak nwm tym swoim serialikiem

-I z czego robicie aferę. Ona zrobiła ten filmik dla żartów! Nawet nie wyśmiała Biebera, po prostu tańczyła do jego piosenki. 


Ja osobiście nie jestem Beliebers i nie rozumiem z czego jego fanki robią aferę. A co wy uważacie na ten temat? Piszcie w komentarzu. Zróbmy małą dyskusję na ten temat. /Cami


3 komentarze:

  1. Tak, tak ale jakby Justin tak tańczył to na pewno Tinistas mieliby pretensje.
    Mogła zachować ten filmik dla siebie.
    Jednak nie jest on tak bardzo skandaliczny .

    OdpowiedzUsuń
  2. Te belieberki ( czy jak one tam się nazywają ) tak mnie już denerwują bo fajnie że tak bronią swojego idola ale czepiają się Tini, a ten ich Bieberek to kurde może sobie kopać na scenie, na koncercie flagę Argentyny ( czytałam BRAVO jak coś tam też jest podobna sprawa ) albo zachowywać się jak idiota ( bo ma takich innych akcji dużo ). A to tylko taki filmik i to dla żartów. Kto mnie popiera ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cię popieram. Też czytałam o tym w Bravo. :D /Cami

      Usuń