sobota, 28 grudnia 2013

Nie będzie Clary w 3 sezonie?

Na pewnym blogu przeczytałam że Clary Alonso, odtwórczyni roli Angie w serialu ma prawdopodobnie nie być w 3 sezonie. Ten kto ogląda odcinki Violetty po hiszpańsku pewne wie że Angie w 66 odcinku wyjedzie do Francji ponieważ znalazła tam nową pracę. Zostawia także swoją ukochaną siostrzenicę Violę. 
Czyżby Clara sama zrezygnowała z posady w serialu? Nie jest to do końca pewne. 
Ja osobiście nie chciałabym żeby Clara odchodziła z serialu. Polubiłam ją a w drugim sezonie jest jeszcze fajniejsza.
Nasza Violettowa rodzinka się rozpada. Na początku z serialu odeszli: Pablo, Artur, Simone a teraz jeszcze chce odejść Clara. 
Czy to już koniec naszego kochanego serialu? Czy skończą tylko na 3 sezonie? 
Gdy dowiemy się czegoś więcej od razu damy wam znać.
A tutaj macie filmiki z pożegnania Angie.



Ja się wzruszyłam na tych filmikach a wy? /Cami 

1 komentarz:

  1. No nie, Angie jest jedną z najlepszych postaci bez niej w domu Violi będze trochę smutno :c

    OdpowiedzUsuń