niedziela, 8 września 2013

En mi mundo

Hola! Dodamy wam tłumaczenia piosenek. Jako pierwsza będzie to piosenka En mi mundo. W komentarzach piszcie jakie chcecie jeszcze.


Teraz wiesz że,
Nie rozumiem co się dzieje,
Jednak wiem że,
Nigdy nie mam czasu na nic.


Chyba nie zdaje sobie sprawy,
I błądzę tysiąc razy,
Zmęczyły mnie wątpliwości,
Nie będę czekała.


I budzę się ponownie,
W moim świecie,
Taka jaka jestem ,
I nie przestanę,
A ni na sekundę,
Moje przeznaczenie jest dzisiaj.


I budzę się ponownie,
W moim świecie,
Taka jaka jestem,
I nie przestanę,
A ni na sekundę,
Moje przeznaczenie jest dzisiaj.


Nic nie może się zdarzyć,
Uwolnię,
wszystko co czuje,
Wszystko,wszystko,
Nic nie może się zdarzyć,
Uwolnię,
Wszystko co mam,
Nic mnie nie powstrzyma.


Teraz nie wiem,
Co czuje, wszystko się zmienia.
I bez obaw, co?
Otwieram drzwi,wiruje dookoła.


Chyba nie zdaję sobie sprawy,
I błądzę tysiąc razy,
Zmęczyły mnie wątpliwości,
Nie będę czekała.

I budzę się ponownie,
W moim świecie,
Taka jaka jestem,
I nie zatrzymam się,
A ni na sekundę,
Moje przeznaczenie jest dzisiaj.


I budzę się ponownie,
W moim świecie,
Taka jaka jestem,
I nie zatrzymam się,
A ni na sekundę,
Moje przeznaczenie jest dzisiaj.


I budzę się ponownie,
W moim świecie,
Taka jaka jestem,
I nie zatrzymam się ( nie chcę się zatrzymać)
A ni na sekundę (nie zatrzymam się)
Moim przeznaczeniem jest teraz (nie,nie,nie)


I budzę się ponownie(nie zatrzymam się)
W moim świecie (nie chcę się zatrzymać)
Taka jaka jestem (nie,nie nie zatrzymam się)
I nie zatrzymam się (nie,nie nie zatrzymam się)
A ni na sekundę(nie zatrzymam się)
Moje przeznaczenie jest teraz (nie!)


Nic nie może się zdarzyć,
Uwolnię,
Wszystko co czuje,
Wszystko,wszystko.
Nic nie może się zdarzyć,


Uwolnię,
Wszystko co mam...
Nic mnie nie powstrzyma.





1 komentarz:

  1. Ja kocham violke en mi mundo piosenke
    Ja naprawde mówie


    OdpowiedzUsuń