poniedziałek, 9 września 2013

Krótki wywiad z Jorge Blanco

Mimo , że urodził się i mieszka w Meksyku Jorge Blanco często odwiedza Argentynę , a w 2013r. Ma tam dużo do zrobienia. Aktor był w Buenos Aires na początku 2012r. do prezentacji "Violetty" i teraz jest z powrotem do nagrania drugiego sezonu serii , który jak wiemy będzie już 21 października. Jego debiut telewizyjny nie był przy Martinie Stoessel ,tylko w 2007r. kiedy brał udział w musicalu High School Musical ,który uczynił go sławnym w Ameryce i Europie moim zdaniem teraz jest jeszcze sławniejszy .

-W 2012r. swój sukces odniosła "Violetta" Zrobiłeś bilans tamtego roku?
- Był wypełniony świetnymi momentami , w których wychowałem się zarówno osobiście i zawodowo , począwszy od doświadczenia w pracy w innym kraju dla międzynarodowych odbiorców Z drugiej strony zdobyłem też wspaniałych , oddanych przyjaciół .

-Przez rzeczy osobiste , możesz poczuć się dorosły ?
-Wcześniej byłem bardziej powściągliwy, cichy. Dzięki "Violettcie", czyli moim pierwszym dziełu w świecie aktorstwa , dowiedziałem się, że trzeba się otworzyć i być bardziej rozważnym. Również dzięki ludziom , których spotykałem np. Pablo Espinosa , który jest świetnym facetem i super osobą , którą podziwiam za pasje i obsesyjne poświęcenie dla muzyki. Ewentualnie mogę powiedzieć , że jest moim najlepszym przyjacielem. Zdobyłem to doświadczenie w Argentynie .

-Masz zamiar spędzić lato w kraju. Zdradzisz nam jakieś szczegóły z drugiego sezonu "Violetty"?
- Historia bardzo się zmieni .Są tam nowe postacie takie jak Diego , który grany jest przez hiszpańskiego aktora Diega Domiguez'a i wiele innych , których nie mogę jeszcze ujawnić. Będą też inne problemy.

-A co do Leona , twojej postaci ?
-Ten sezon pokazuje jego osobowość i zauważalny wzrost .Tylko trzeba poczekać kilka miesięcy.

Podoba się? Co sądzicie o Leonie?
Tu macie parę zdjęć i gifów:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz