środa, 11 września 2013

Violetta: Rozdarte serca.

Tak jak obiecywałam dodam dzisiaj posta o jednej z książek. Niestety chciałam kupić "Violetta: Za kulisami" ale nie było. Tak więc mam "Violetta: Rozdarte serca". Książka opowiada o  miłości Violetty do Leona i Tomasa. Oczywiście ta rozterka jest w książce szczegółowiej opisana

"Zaledwie kilka tygodni temu przyjechałam do Buenos Aires, a moje życie zupełnie się zmieniło. Nie dość że zdobyłam nowych przyjaciół, uczę się muzyki i odzyskałam wspomnienia o mamie, to jeszcze zapisałam się do takiej szkoły jak Studio 21, co umożliwia mi naukę śpiewu, który jest moją pasją. Jednakże moje nowe życie jest bardziej skomplikowane, niż się tego spodziewałam. Mam zamęt w głowie od tych wszystkich awantur w domu, zadań w Studiu i rozterek w sercu rozdartym między Tomasem a Leonem."

Ten tekst znajdziemy z tyłu książki a teraz zdjęcia które są w książce (mogą być troszkę niewyraźne):







Ogólnie książka bardzo ciekawe i zachęcamy do kupienia. A wy już macie jakąś książkę z Violetty? Jak tak to pochwalcie się w komentarzach jaką i jak wam się podoba? Aha i jeszcze jedno. Dla was koga powinna wybrać Violetta? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz