piątek, 20 września 2013

Mini intervista a Lodovica Comello!

Znalazłam filmik na którym Lodovia odpowiada na różny pytania dotyczące np. jej ulubionego koloru itd. Jest on po włosku dlatego postaram się go wam przetłumaczyć. Nie uda mi się przetłumaczyć go słowo w słowo ale poznacie odpowiedź na zadane pytanie :) 

Mini intervista a Lodovica Comello- Mini wywiad z Lodovica Comello

1. Di che segno zodiacale sei?- Jaki znak zodiaku jesteś?
odp. Ariete- Baran

2. Qual'è il tuo colore preferito?- Jaki jest twój ulubiony kolor?
odp. Giallo- Żółty

3. Che cos'è per te l'amicizia?- Czym jest przyjaźń dla ciebie?
odp. L'amicizia è importante- Jest dla mnie ważna.

4. Credi nel principe azzurro?- Wierzysz w księcia z bajki?
odp. Si, ci credo.- Tak, wierzę w to (śmiech) 

5. Che genere di musica ti piace?- Jaką muzykę lubisz?
odp. Mi piace la musica, pop e rock- Lubię muzykę pop i rock.

6. Qual'è il tuo film Disney preferito?- Jaki jest twój ulubiony film Disneya?
odp. Il mio preferito è Pocahontas- Moim ulubionym jest Pocahontas

7. Chi sono i tuoi attori preferiti?- Twoim ulubieni aktorzy?
odp. I miei attori preferiti sono Johnny Depp e Meryl Streep.- Moi ulubieni aktorzy to Johnny Depp i Meryl Streep.
8. Hai un icona di stile?- Czy masz ikonę stylu?
odp.La mia icona di stile è Serena van der Woodsen in Gossip Girl.- Moją ikoną stylu jest Serena van der Woodsen z Plotkara.

Niestety ostatniego pytania nie udało mi się przetłumaczyć. 
Tu macie linka to tego mini wywiadu!

Mam nadzieje że nie pomyliłam się gdzieś choć tłumaczenie translatora gdzie nie gdzie było dziwne więc  postawiłam na słownik. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz